facebook_pixel
 

Грешката, която много Продавачи правят!

Случва се един процес, който се нарича оборване на възражения. Ние като продавачи се опитваме да ги открием, а купувачът от другата страна не иска да ни ги каже.

Всеки от нас е и продавач и купувач. Знаеш, че когато ни се продава нещо, ние не искаме да кажем защо не искаме да го купим.

„Защо не искате да си вземете тези маратонки?“

-„Амии, не е сега моментът!“

А ти вътрешно си: „Ти луд ли си, да не съм тъп да дам 450 лева за маратонки.“

Но отвън ние винаги измисляме някаква история за пред хората.

Това, което искам да научиш е стратегия, която се казва: Прерамкиране

Тя е изключително полезна, за да не ни се налага да затваряме продажбата агресивно и тежко.

Оборвайки всички възражения на клиентите преди те да са се появили, ние не навлизаме в спор с тях.

Първото и най-важно нещо в продажбите е да не навлизате в спор с клиента.

Това много често се бърка с това, че клиентът винаги е прав.

Сподели с Приятел - Промени Света!
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0
 
 

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

За повече информация за събитията на Юли за 2017-та и лични консултации се обади на 0885 733 171